kosong :p


aquh sa tada tempat nak mengadu . dulu ad miera . tapi sekarang kami da berpisah menuju haluan hidup masing2 . mmang kadang2 ada perempuan cakap . boleh je kongsi masalah ngan boyfie . tapi aquh ta n boyfie aquh un ta suka mendengar aquh mngadu ap2. so ta payah nk buang air liur cerita kat dia .. parents aku . lagi lha ta ... aquh mmg ta pernah certa ap pon . kekadang tengok org lain bule kongsi masalah dy0wang ngan parents dy0wng ... tapi aquh ta .. hidup aquh ni mcm data berguna sebab org sekeliling sume busy dengan keje masing2 .. bila la bule ad orang yang caring dengan aku ? semua orang tau nk marah aku . d0wng ta pikir hati aku ,perasaan aku . aku memang perlukan mereka tetapi .. mereka hanya ad dengan aku tapi ta mndengar masalah aku ... aku bukan nk dihargai , disanjung .. tapi aku nk sekurang2nya aku hidup dalam dunia mereka .
 

#erm aquh hidup seperti dalam kotak kosong yang ad barang tapi ta bernyawa .

Tiada ulasan: