~F!nE~
finE, kAl0 k0 X nk ckAp ngAn Aquh lGy...
aQuh x kcAh lArh wEyh... kalo,,.
stAkAt ngk0 an....
rmYy lgy adEw larh tawannn...
hurmM sies mEnchY killEr at ngk0 thu.....
x pew larh an, cpew larh aquh nyh...
justtt"*****",
no pr0b
ar bAbe....
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
Catatan Terbaru
Catatan Lama
Laman utama
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan